pondelok 4. augusta 2014

Prázdninová tagovačka

Moji najdrahší knihomoly a knihofily :-) Rozhodla som sa zúčastiť tagovačky, na ktorú vyzvala kočka na blogu http://abookshelfcorner.blogspot.sk/  Bola to docela sranda, otázky sú milé a budem sa tešiť, pokiaľ sa tiež zapojíte a dáte nám ostatným vedieť, ako trávievate leto s knihami vy :-)




1. Čteš o prázdninách více, nebo méně, než přes rok?
Čítam stále rovnako :-)  

2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?
Krstný otec. Neviem prečo, asi som ju čítala v lete

3. Kolik jsi schopná/ný si vzít knih na dovolenou?
Približne tri... Väčšinou mi stačia

4. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
Nie, povinné čítanie som začala čítať až po škole :-)
  
5. Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické knihy)?
Papierové. Určite.

6. Jakou knihu by jsi ráda viděla zfilmovanou?
Hmmm... Neviem, možno niečo od Hosseiniho, viem že Majster šarkanov už sfilmovaný je, ale ďalšie jeho knihy by tiež stáli za to.

7. Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou,  jaká by to byla?
Nespomeniem si na meno, ale určite s hlavným hrdinom z kingovky 22.11.1963 Cestovali by sme spolu v čase, juchú :-)

8. Které místo z knih bys ráda navštívila?
Búrlivé výšiny predsa :-)

2 komentáre:

  1. Jsem moc ráda, že ses zapojila. Ráda jsem se o tobě dozvěděla něco nového :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky jsem se do tohoto tagu zapojila, je super :)

    OdpovedaťOdstrániť