štvrtok 17. júla 2014

Kate Mosse - Hrobka


Môj prvý príspevok sa bude týkať knihy, ktorú som si zadovážila, pretože vyzerá pekne. Áno, to že obal predáva je pravda pravdúca :-)

Zo začiatku som bola jemne povedané - zmätená, nechápala som totiž, či čítam :

  1.  historický román,
  2. stredovekú kriminálku,
  3. cestopis južného Francúzska,
  4. ducharinu, resp. niečo na štýl Dana Browna. (Nakoniec som musela uznať, že Hrobka má evidentne z každého niečo.

Kniha sa veľmi dobre číta (aj napriek všetkým tým zurčiacim potôčikom, štebotajúcim vtáčikom a podobným polstranovým opisom prírody, ktorým veľmi nefandím, ale na dotvorenie atmosféry sú ok). Keďze som čitateľ čo má rád akciu, chcela som približne v polovici knihu odložiť, nakoľko som postrádala zápletku a v podstate aj pointu príbehu. Ako dobre že som to nespravila  V poslednej tretine dostáva dej rýchly spád, ktorý vyvrcholí možno nie až v tak neočakávanom, ale rozhodne príjemnom závere. Knihu hodnotím kladne, avšak o 200 strán menej by jej neuškodilo. A ozaj na margo autorky Kate Mossovej - nie to nie je ta modelka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára